Weekblog #1 Winterwonderland

Heey meiden!
Het leek me erg leuk om te beginnen met een weekblog. Ik zag dat veel vloggers van die weekvlogs maken en daarom leek het me leuk om met een weekblog te beginnen! Op die manier hou ik jullie op de hoogte met wat ik in een week allemaal doe en wordt het allemaal wat persoonlijker.

Maandag 11 december
 De sneeuw is weer terug en lekker vroeg ook nog! Gelukkig had ik vandaag sneeuwvrij gekregen van school. Ik heb dus heerlijk uit kunnen slapen en niks kunnen doen vandaag. Ben de dag begonnen met een heerlijke kop thee en een lekker broodje met ei en spek. Daarbij heb ik een erg leuke kerst film gekeken genaamd “the spirit of christmas” echt een aanrader! Ik had mezelf voorgenomen om niet het huis uit te gaan, maar heb dit uiteindelijk wel gedaan en ben even langs de Hema gegaan om wat spullen te halen voor mezelf. Heb uiteindelijk 2 erg leuke notebooks gehaald met wat sticky notes. Ik weet niet wat het is, maar ik koop altijd heel veel notebooks en de helft gebruik ik niet eens. Herkenbaar?
bf5c105a-8a0d-4f2e-8f69-42e521b85a5c
De rest van de dag heb ik mijn kamer opgeruimd, dingen gedaan voor Instagram en gewerkt aan mijn blog!
Dit beloofd een drukke week te worden voor mij!

Dinsdag 12 december
Ik begin deze dag even met een OOTD

Jasje The Sting
Shirt mhclos
Broek Bershka
Laarsjes Le Ballon

Had vandaag helaas geen sneeuwvrij, maar het is mij gelukkig gelukt om op school te komen. Ook is de projectweek weer begonnen! We moeten deze projectweek trends gaan spotten in Amsterdam en in Antwerpen. Deze moeten we met elkaar gaan vergelijken en verwerken in een trendreport.
Na school heb ik nog leuke sneeuw foto’s gemaakt met twee vriendinnen. Ze zijn erg leuk geworden!
22a546a8-b988-4fe0-aac4-41f8d479ce4f3e0c5939-db89-4c72-b74e-37ad30ed3815feffe17a-6fb8-466f-b89c-e6f26c2beac2
Voor de rest van de avond heb ik met de meiden burrito’s gemaakt. En wat waren ze lekker! Burrito’s is echt één van mijn favoriete eten, sinds kort. De rest van de avond heb ik nog een erg gezellige hospiteer avond gehad.

Woensdag 13 december
Vandaag was de eerste dag trendspotten voor de projectweek. Ik ben rond half 11 vertrokken vanuit Doorn naar Amsterdam. Daar hadden we met ons groepjes afgesproken. Het was helaas geen mooi weer, dus het was minder leuk dan verwacht.
Na het trendspotten zijn we met het groepje naar de Corner Bakery gegaan. Ik was daar nog nooit eerder geweest, maar wat is het daar leuk! Je hebt echt hele leuke en lekkere drankjes daar! En of course hebben we daar ook foto’s gemaakt!
img_8707img_8712img_8696
Kijk hoe lekker het eten daar eruitziet!
Ook heb ik in Amsterdam nog een hele leuke velours rode kerst jumpsuit gekocht! Toen ik hem zag hangen was ik meteen verliefd en hij stond ook erg leuk!
9639331606_2_3_2.jpg
Jumpsuit Pull&Bear

Ik heb die jumpsuit gekocht voor het feest wat ik had in de avond. Ik had een feestje van de studentenvereniging in Amersfoort. Het was in het thema Als ik later groot ben… Kersteditie.

Donderdag 14 december
Ondanks dat ik laat thuis kwam van het feest, moesten we weer vroeg op. Vandaag gaan we voor de projectweek naar Antwerpen! Ook daar hebben we weer de hele middag trends gespot. We zijn daar ook ergens gaan eten, alleen weet ik niet hoe het restaurant heet. En natuurlijk heb we ook hier weer foto’s gemaakt!
img_8860img_8863
Het was een erg geslaagde en vermoeiende dag! Dat kwam natuurlijk ook omdat ik niet genoeg geslapen had en ik was uiteindelijk ook pas 8 uur thuis. Ben gelijk mijn bed ingegaan en hele avond Netflix gekeken as usual.

Vrijdag 15 december
Ik heb vandaag erg weinig gedaan. Ik heb aan school gewerkt, want mijn groepje moest nog wat inleveren voor een ander vak waar we een vakblad voor moeten maken. Heb daar de hele dag aan gewerkt en natuurlijk ook wat Netflix gekeken en ondertussen wat geslapen. Vandaag was echt een lekkere luie dag, haha…
In de avond had ik nog een verjaardag van een vriendin van TMO en ben daar tot ongeveer 11 uur gebleven, omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet.

Zaterdag 16 december
Vandaag moest ik weer lekker vroeg opstaan, want ik had om 8u ’s ochtends rijles. Ik werd gelukkig wel opgehaald bij mijn huis, dat scheelt weer. De rijlessen gaan steeds beter en beter. Dat moet ook wel want over twee weken op 28 december mag ik afrijden. Ik heb er eerlijk gezegd wel zin in, als ik zo door blijf rijden zoals ik het nu doe heb ik er best wel vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Toen ik thuis kwam van rijles heb ik nog wat aan school en mijn blog kunnen werken. Door deze drukke week heb ik er weinig aandacht aan kunnen besteden helaas.
In de middag ben ik naar de dansoptreden van mijn zusje gaan kijken. Helaas doe ik dit jaar niet mee na 8 jaar gedanst te hebben. Het voelt raar om degene te zijn die kijkt i.p.v. zelf mee te dansen.
Maar mijn zusje heeft echt heel goed gedanst en ik ben echt heel trots op haar! Ondanks dat het niet in het theater gehouden werd, was het alsnog een mooi, gezellige en leuke show.

Zondag 17 december
Vandaag moest ik weer lekker vroeg op, want het was weer tijd om te gaan werken. Met werk hebben we elke dag een leuke challenge dat de Jingle Ball Challenge heet. Elke dag kan je dan als het ware ballen winnen en degene met de meeste aantal ballen na een week kan een prijs winnen. De challenge voor vandaag was dat we ons budget moesten halen, het hoogste percentage aan verkochte jurken moesten hebben en een leuke kerst videoclip moesten maken waarin geplaybacked moest worden. Het was weer een gezellige dag op werk.
Toen ik na een dag weer thuis was er een feestje aan de gang. Mijn moeder had haar vriendinnen uitgenodigd voor mijn zusjes verjaardag. Ze wordt morgen 12 jaar. Er lag heel veel en lekker eten op me te wachten thuis. Daar heb ik lekker van kunnen genieten. De rest van de avond heb ik nog wat dingen voor school gedaan en ging ook weer mijn oude dansfilmpjes terug kijken. Sinds die dansvoorstelling gisteren middag begon ik me echt te realiseren dat ik het dansen echt heel erg mis. Ik moet snel weer opzoek naar een dansschool waar ik weer wekelijks kan gaan dansen.

Dit was het dan weer voor deze week! Laat me in de comments even weten wat jullie van mijn allereerste weekblog vinden!

Wil je op de hoogte blijven? Volg mij dan op InstagramTwitter, Bloglovin’ of Pinterest

Liefs, Jenn

Plaats een reactie