Grey coat

Het was weer een tijdje geleden dat ik een blogpost heb geschreven, maar hier ben ik weer! Back with another outfit of the day post. 

Deze grijze coat is my new favorite coat voor dit seizoen. Ik was een tijdje aan het zoeken naar de perfecte jas voor de herfst, maar ik kon geen leuke vinden. Toen ik deze jas in de winkel zag hangen was ik echt meteen verliefd. Ondanks dat het deze week nog best warm was heb ik mijn nieuwe jas toch aangedaan.  So get inspired!

Processed with VSCO with a6 preset

Ik heb het erg simpel gehouden door een zwarte outfit onder mijn jas te dragen, zodat mijn jas beter uitkomt. Daaronder heb ik mijn nieuwe Superga’s aan, I just love these shoes!

Processed with VSCO with a6 preset

 

Processed with VSCO with a6 preset

  Bershka Sunglasses
H&M Earrings (similar here)
Pull&Bear Coat
H&M Sweater (similer here)
Zara Pants
Superga Shoes

What’s your favorite coat for this season?

Wil je op de hoogte blijven? Volg mij dan op InstagramTwitter, Bloglovin’ of Pinterest

 

Liefs, Jenn

5 gedachten over “Grey coat

Plaats een reactie